czwartek, 26 stycznia 2012

Wszystko o Kobietach

Wcale nie wszystko, ale sporo, sporo tego było w teatrze Kamienica. Trzy dziewczyny w kilkunastu, a może i więcej scenkach rodzajowo - sytuacyjnych ukazywały nas kobiety, jakie jesteśmy od przedszkola (a ja mam ładniejszą sukienkę i mój misio jak śpi to nie śpi! E, gupia jesteś...) po dom starców. Podziwiałam je, że potrafiły tak szybko zmieniać ciuszki sceniczne do nowej scenki. Wiem coś osobiście o teatrze za kulisami (tym moim amatorskim tylko co prawda), ile się trzeba nagimnastykować z kostiumami, kurtyną, muzyką i wszelkimi rekwizytami, aby zdążyć na czas. Więc dziewczyny były mistrzowskie i dostały niezłe brawa.
Po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu, że my kobiety jesteśmy super - kreatywne, sprytne, przebiegłe, mściwe, podstępne, życzliwe, kumpelskie..... dużo by tu wymieniać. I oczywiście dużo można o nas powiedzieć. Jesteśmy barwne. Ha!

3 komentarze:

  1. Ale jakie to były dziewczyny i jaki tytuł spektaklu, powiedz proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, oglądałam sztukę Miro Gavrana pt. "Wszystko o kobietach". A rewelacyjnie grały Magdalena Nieć, Daria Widawska i Dorota Deląg. Najbardziej podobała mi się chyba gra Magdaleny Nieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ci zazdroszczę, tak dawno nie byłam w teatrze. Wybieram się do Warszawy na targi książki w maju, może wtedy?
    Nie lubię D.Deląg, ale może wraz z pozostałymi paniami nie była taka wkurzająca?

    OdpowiedzUsuń